بیل: رونالدو یک گلزن ذاتی است؛ به خودمان افتخار می کنیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بیل: رونالدو یک گلزن ذاتی است؛ به خودمان افتخار می کنیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بیل: رونالدو یک گلزن ذاتی است؛ به خودمان افتخار می کنیم

گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز که یک سمت نگاه ها به او معطوف بود، بعد از شکست در دیدار نیمه نهایی یورو 2016 با خبرنگاران گفتگو کرد.

طـرفداری- تیم ملی ولز امشب در نخستین تجربه حضور در مرحله نیمه نهایی یورو، به مصاف پرتغال رفت و در نهایت مغلوب یاران کریستیانو رونالدو شد تا از رسیدن به فینال باز ماند. بیل در پایان بازی به وب سایت رسمی یوفا گفت:

در این لحظه تجزیه و تحلیل بازی سخت است اما بدیهی است که ناامید شده ایم. ما باید در درجه اول به خود افتخار کنیم. همه توان خود را در زمین و خارج از آن به کار گرفتیم. سعی کردیم از تجربه حضور در این تورنمنت لذت ببریم. می خواهیم از همه تماشاگران به خاطر تمام حمایت هایی که از ما کردند تشکر کنیم، آنها کاملاً فوق العاده بودند.

ما طبیعتاً ناامید هستیم. آنها به گل اول دست یافتند و در صحنه گل دوم کمی خوش شانس بودند. سخت تلاش کردیم تا به بازی برگردیم. تا آخرین لحظه جنگیدیم و متأسفیم که نتوانستیم به فینال برسیم اما تمام تلاش خود را کردیم. آنها به خوبی فضا ها را بستند و فرصت های ما را محدود کردند. هیچ پشیمانی نداریم. ما ملت مغروری هستیم و به دستاورد های خود افتخار می کنیم. مشخصاً دوست داشتیم که به فینال برسیم و چالش قهرمانی داشته باشیم، اما مقدور نبود که اینطور شود.

بیل در مورد هم تیمی خود در رئال مادرید، یعنی کریستیانو رونالدو هم گفت:

او یک گلزن ذاتی است، و دوباره گلزنی کرد. ما ناراحت هستیم، اما خود را پیدا خواهیم کرد. ما یک گروه سربلند هستیم و اتحاد خود را حفظ خواهیم کرد و با بهبود روحیه خود، دوباره بازخواهیم گشت. هیچکس انتظار نداشت که ما تا این مرحله برسیم، اما بسیار افتخار می کنیم و هیچ پشیمانی نداریم. به نبرد ادامه خواهیم داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 تير 1395 | 11:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.